Overslaan en naar de inhoud gaan

Con’Fetti groeibriljant dankzij kritische tips Ondernemersbalie

Rotterdam
07/11/2024, 13:37

Monique Poldervaart is de inspirerende kracht achter Con’Fetti de Reclamefabriek. Vijfendertig jaar geleden liep ze de Ondernemersbalie binnen en dat is een moment dat Nico Sizoo zich nog altijd kan herinneren. Ook hoe ze volhardend bleef terugkeren totdat Sizoo haar ondernemersplan goedkeurde. “Als je het gewoon goed doet, kom je steeds een stapje verder”, is de lijfspreuk van Monique.

 

Ook al is het al een tijd geleden, Monique herinnert zich de inmiddels jubilerende Ondernemersbalie (40 jaar) nog goed. Nico Sizoo stelde haar kritische vragen, waardoor haar idee een concreet plan werd. Wat begon met de eerste opdrachten van handgeschilderde reclameborden voor Blijdorp, is nu uitgegroeid tot een bedrijf met internationale projecten voor grote merken. Gespecialiseerd in retail en brand design, print en bewegwijzering, evenementen, unieke kunstinstallaties en nog veel meer. Con’Fetti werkt met trots voor bedrijven als Nike, Ace & Tate, Uniqlo en vele anderen .’’De kritische tips van de Ondernemersbalie om mijn ondernemersplan verder te onderbouwen, hebben bijgedragen aan een succesvolle start van ons bedrijf”, zegt ze.

 

Con’Fetti de Reclamefabriek, inmiddels toonaangevend in creatieve en internationale projecten, laat zien hoe belangrijk flexibiliteit en innovatie zijn voor langdurig succes. Con’Fetti evolueert niet alleen de diensten continu, maar voert dit ook door in de mindset: “The job isn’t done until it is done!”. Monique benadrukt het belang van haar team hierbij: “Met een geweldig team zetten we prachtige projecten neer, hier zijn we super trots op”.

 

Met alle disciplines in huis, van projectmanagement, concept en design, productie en installatie, is het motto van Con’Fetti: “If you can dream it, we can make it!”. Deze mentaliteit houdt het team niet alleen scherp, maar zorgt er ook voor dat het team voortdurend nieuwe ideeën en oplossingen bedenkt. “Van idee tot uitvoering, van A tot Z, we kunnen onwijs snel schakelen, omdat we alle disciplines in huis hebben.” vertelt Monique. Zoals bijvoorbeeld de opdrachten voor Nike, variërend van routing binnen gebouwen en de aankleding van nieuwe winkels, retailcampagnes en evenementen, tot het bedenken van unieke lanceringsevenementen voor exclusieve producten.

 

Monique adviseert ondernemers om te vertrouwen op hun intuïtie; “Doe het vooral op gevoel en niet zoals het hoort!”. Het gaat volgens haar niet om het volgen van de regels, maar om trouw te blijven aan je woord. Zo zegt Con’Fetti ja tegen projecten waarvan ze weten dat ze deze kunnen leveren en durft ook nee te zeggen als een opdracht buiten het bereik ligt. “Als wij het denken te kunnen, zeggen we ja. We volgen ons hart hierin”, benadrukt Monique.

 

Rotterdam, de stad van vernieuwing en ondernemen, is de thuisbasis van veel ondernemers die gestart zijn bij de Rotterdamse Ondernemersbalie. Verhalen die een inspiratiebron voor velen zijn.

ondernemersbalie
0 Reacties
Delen
Opslaan
Current user profile picture.
Gerelateerde news

Rotterdam Airport gaat in 2028 maximaal 12 weken dicht  

Mobiliteit

In 2028 krijgt de start-landingsbaan van Rotterdam The Hague Airport (RTHA) een grote onderhoudsbeurt. Het werk is ingepland in de eerste helft van 2028 en duurt naar verwachting 6 tot 12 weken. Tijdens de werkzaamheden is de baan buiten gebruik. Rotterdam The Hague Airport heeft maar één start-landingsbaan, waardoor er tijdens de werkzaamheden dus... Lees meer

0 Reacties
Delen
Opslaan
Current user profile picture.

Workshop Max Pechstein in de Kunsthal

Rotterdam

Ontdek in de tentoonstelling Max Pechstein in de Rotterdamse Kunsthal  Expression of Harony de kleurrijke schilderijen van de Duitse expressionistische schilder Max Pechstein: van helderblauwe watervallen en tropische bloemen tot krachtige portretten en herinneringen aan verre reizen. Ga hierna zelf aan de slag en schilder of krijt in de stijl van... Lees meer

0 Reacties
Delen
Opslaan
Current user profile picture.

1 op de 10 Nederlanders zonder reisverzekering op pad

Veiligheid

Nog altijd 9% van de Nederlanders reist zonder reisverzekering. Binnen deze groep vindt 16% een verzekering te duur, 13% vertrouwt op de zorgverzekering als het gaat om medische kosten in het buitenland – vaak ten onrechte – en een kwart denkt simpelweg voorzichtig genoeg te zijn om ongelukken te voorkomen. Dat blijkt uit onderzoek van alarmcentrale... Lees meer

0 Reacties
Delen
Opslaan
Current user profile picture.