Zorgorganisatie Aafje dat met 6.500 medewerkers en 1.000 vrijwilligers zorg en hulp biedt aan huis, in huizen en revalidatielocaties in Rotterdam en omstreken, scoort in 2025 opnieuw hoog op medewerker- én klanttevredenheid. Voor het vierde jaar op rij is het uitgeroepen tot beste werkgever. Klanten geven Aafje een 8,4.
Aafje is ook een nieuwe campagne gestart voor nieuwe medewerkers. Titel: ‘Alleen maar billen wassen? Echt niet.’
Met de nieuwe slogan wil Aafje laten zien wat werken in de ouderenzorg écht betekent: ‘’betekenisvol werk waarin je elke dag verschil maakt – voor een ander én voor jezelf.’’
Met deze campagne richt Aafje zich op zorgprofessionals én studenten. Denk aan opleidingen, doorgroeimogelijkheden en een goede werk-privébalans. Van gastvrouw tot hbo-verpleegkundige — we helpen iedereen graag verder.
Ook werkplezier staat hoog op de agenda. Dankzij initiatieven zoals de Verpleegkundig & Verzorgend Adviesraad (VVAR) zegt Aafje zich te blijven ontwikkelen.