Overslaan en naar de inhoud gaan

Con’Fetti groeibriljant dankzij kritische tips Ondernemersbalie

Rotterdam
07/11/2024, 13:37

Monique Poldervaart is de inspirerende kracht achter Con’Fetti de Reclamefabriek. Vijfendertig jaar geleden liep ze de Ondernemersbalie binnen en dat is een moment dat Nico Sizoo zich nog altijd kan herinneren. Ook hoe ze volhardend bleef terugkeren totdat Sizoo haar ondernemersplan goedkeurde. “Als je het gewoon goed doet, kom je steeds een stapje verder”, is de lijfspreuk van Monique.

 

Ook al is het al een tijd geleden, Monique herinnert zich de inmiddels jubilerende Ondernemersbalie (40 jaar) nog goed. Nico Sizoo stelde haar kritische vragen, waardoor haar idee een concreet plan werd. Wat begon met de eerste opdrachten van handgeschilderde reclameborden voor Blijdorp, is nu uitgegroeid tot een bedrijf met internationale projecten voor grote merken. Gespecialiseerd in retail en brand design, print en bewegwijzering, evenementen, unieke kunstinstallaties en nog veel meer. Con’Fetti werkt met trots voor bedrijven als Nike, Ace & Tate, Uniqlo en vele anderen .’’De kritische tips van de Ondernemersbalie om mijn ondernemersplan verder te onderbouwen, hebben bijgedragen aan een succesvolle start van ons bedrijf”, zegt ze.

 

Con’Fetti de Reclamefabriek, inmiddels toonaangevend in creatieve en internationale projecten, laat zien hoe belangrijk flexibiliteit en innovatie zijn voor langdurig succes. Con’Fetti evolueert niet alleen de diensten continu, maar voert dit ook door in de mindset: “The job isn’t done until it is done!”. Monique benadrukt het belang van haar team hierbij: “Met een geweldig team zetten we prachtige projecten neer, hier zijn we super trots op”.

 

Met alle disciplines in huis, van projectmanagement, concept en design, productie en installatie, is het motto van Con’Fetti: “If you can dream it, we can make it!”. Deze mentaliteit houdt het team niet alleen scherp, maar zorgt er ook voor dat het team voortdurend nieuwe ideeën en oplossingen bedenkt. “Van idee tot uitvoering, van A tot Z, we kunnen onwijs snel schakelen, omdat we alle disciplines in huis hebben.” vertelt Monique. Zoals bijvoorbeeld de opdrachten voor Nike, variërend van routing binnen gebouwen en de aankleding van nieuwe winkels, retailcampagnes en evenementen, tot het bedenken van unieke lanceringsevenementen voor exclusieve producten.

 

Monique adviseert ondernemers om te vertrouwen op hun intuïtie; “Doe het vooral op gevoel en niet zoals het hoort!”. Het gaat volgens haar niet om het volgen van de regels, maar om trouw te blijven aan je woord. Zo zegt Con’Fetti ja tegen projecten waarvan ze weten dat ze deze kunnen leveren en durft ook nee te zeggen als een opdracht buiten het bereik ligt. “Als wij het denken te kunnen, zeggen we ja. We volgen ons hart hierin”, benadrukt Monique.

 

Rotterdam, de stad van vernieuwing en ondernemen, is de thuisbasis van veel ondernemers die gestart zijn bij de Rotterdamse Ondernemersbalie. Verhalen die een inspiratiebron voor velen zijn.

ondernemersbalie
0 Reacties
Delen
Opslaan
Current user profile picture.
Gerelateerde news

Raadslid Denk ontfermt zich over kwetsbare vrouwen

Rotterdam

Naoufal Akhatab van Denk – het jongste raadslid van Rotterdam – doet mee aan de ontferming van vrouwen in extreme kwetsbaarheid en wil van zorgwethouder Buijt weten hoe voorkomen kan worden dat zij als daklozen in de mensenhandel terecht komen.‘’Deze vrouwen kampen niet alleen met dakloosheid, maar vaak ook  in combinatie met verslaving,... Lees meer

0 Reacties
Delen
Opslaan
Current user profile picture.

Rotterdam groeit. Nu leefbaar houden in beperkte ruimte

Rotterdam

Rotterdam groeit. Steeds meer mensen willen hier wonen, werken en leven. Dat is goed voor de stad. Maar het betekent ook dat er slimme en soms lastige keuzes nodig zijn. Want de ruimte is schaars. De gemeente Rotterdam wil voldoende woningen bouwen, meer groen toevoegen, het verkeer laten doorstromen en zorgen dat er plek blijft om elkaar te ontmoeten. Met... Lees meer

0 Reacties
Delen
Opslaan
Current user profile picture.

Rotterdam geeft subsidie voor betere digitalisering

Rotterdam

Werk, onderwijs, zorg en sociale contacten vinden steeds vaker online plaats. Voor veel mensen biedt dat kansen, maar niet iedereen beschikt over voldoende digitale vaardigheden om mee te kunnen komen. Met het programma Digitale Inclusie wil de gemeente Rotterdam de digitale kloof dichten. Zo vergroten we de zelfredzaamheid en weerbaarheid van Rotterdammers... Lees meer

0 Reacties
Delen
Opslaan
Current user profile picture.